1. Klantgegevens
Wat gebeurt er als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Geen probleem. Klik in het aanmeldscherm op Wachtwoord vergeten? Enkele seconden later ontvang je automatisch een e-mail met een link met je nieuwe wachtwoord..
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Wij gebruiken je persoonlijke gegevens uitsluitend voor intern gebruik en om je bestelling te verwerken. Jouw persoonlijke gegevens, zoals bijvoorbeeld e-mail en adres, worden nooit aan derden verstrekt. Klik hier voor onze privacy verklaring.
2. Bestellen en betalen
Wat gebeurt er met de artikelen in mijn winkelwagen als ik uitlog?
De artikelen blijven in de winkelwagen bewaard. Als je je opnieuw aanmeldt, dan staan deze artikelen nog gewoon in de winkelwagen.
Is er een minimale bestelwaarde?
Nee. Wij kennen geen minimaal bestelbedrag. Je kunt bestellen zo veel of zo weinig als je wilt.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
De betaling van een bestelling bij volleybaldirect.nl loopt via onze partner Adyen. Je kunt daarbij snel en veilig gebruik maken van één van de volgende online betaalmethoden:
•iDEAL
•VISA Card
•MasterCard
•Achteraf betalen via Klarna
Is de bestelprocedure bij volleybaldirect.nl veilig?
Om onze klanten zekerheid te garanderen, zetten wij de SSL-encryptietechnologie in. Deze encryptie is standaard op het internet en wordt door alle serieuze internetshops ingezet. Door de SSL-encryptie wordt voorkomen dat tijdens het bestelproces een vreemde derde persoon inzicht krijgt in de persoonlijke informatie.
3. Verzending
Wat is de levertijd van een bestelling?
De levering van binnen Nederland wordt verzorgd door pakketdienst DHL. De verwachte verzenddatum van elk artikel wordt bij het artikel in de shop weergegeven. Artikelen die op voorraad zijn worden binnen 1 werkdag verzonden vanuit ons magazijn.
Artikelen die niet op voorraad zijn en dus moeten worden besteld, worden zo snel mogelijk geleverd. We streven ernaar om binnen 10 werkdagen te leveren.
Zendingen naar het buitenland worden ook door DHL verzorgd.
De bestelling wordt aangeboden op het door jou opgegeven afleveradres. Ben je niet aanwezig, dan wordt de zending bij een DHL parcelshop in de buurt afgeleverd.
Wat zijn de verzendkosten?
Het maakt niet uit hoeveel artikelen, of voor welke waarde, je bestelt bij volleybaldirect.nl. Je betaalt binnen Nederland 5,95 euro voor bestellingen tot 70,00 euro. Vanaf een bestelling van 70,00 betaal je geen verzendkosten (uitgezonderd artikelen met vastgestelde afwijkende verzendkosten).
Bestellingen voor het buitenland zijn vanaf een bestelwaarde van 250,00 vrij van verzendkosten (uitgezonderd artikelen met vastgestelde afwijkende verzendkosten).
Voor bestellingen tot 250,00 hanteren wij de volgende tarieven:
België, Duitsland, Luxemburg 7,95 euro
Overige landen binnen Europa: 40,00 euro
4. Bestelling retour sturen of omruilen
Kan ik een artikel retour sturen?
Vanzelfsprekend kun je niet-passende artikelen of artikelen die je niet bevallen, terugsturen (binnen 30 dagen volgens wettelijke normen). Wanneer je beschadigde of versleten artikelen terugstuurt, wordt het wettelijk toelaatbare bedrag in mindering gebracht. Je kunt dit voorkomen door de artikelen in originele staat en in originele verpakking terug te sturen. Schoenen moeten in de originele schoenendoos in een extra verpakking teruggestuurd worden. Retouren waarbij de originele schoenedoos beschadigd is door tape en/of labels die erop geplakt zijn worden niet verwerkt. Wij brengen €1,95 retourkosten in rekening.
Om uw retourzending snel te kunnen verwerken, vragen wij u de volgende stappen uit te voeren:
- Bij de bestelling zit een label met daarop het retourformulier. Wil je dit formulier goed leesbaar en volledig invullen en bij de retourzending doen. Niet op de verzendverpakking plakken. Wij wijzen er nadrukkelijk op dat een onvolledig ingevuld of onleesbaar retourformulier tot een vertraging bij de verwerking kan leiden.
- Stuur ons de goederen retour in de originele verpakking van de producent. Gebruik daarvoor een pakket dat de originele verpakking van de producent niet beschadigt.
- Pakket bij een DHL punt afgeven.
De verwerking van je retourzending vindt over het algemeen binnen 7 werkdagen na het versturen van je retour plaats. Binnen die termijn zal ook - indien van toepassing - de terugbetaling plaatsvinden.
Kan ik bedrukte artikelen omruilen?
Individueel bedrukte artikelen (bv. met eigen naam, nummer of clublogo) worden op wens van de klant gemaakt en zijn uitgesloten van omruiling.
Kijk hier voor meer informatie over retourneren.
5. Kadobonnen
Hoe bestel ik een kadobon?
Klik hier om een kadobon te bestellen. De kadobon wordt per e-mail gestuurd met een mooie coupon die je zelf kunt printen. De code kan in de online shop ingewisseld worden.
Hoe en waar kan ik een kadobon inwisselen?
De code kan in de online shop ingewisseld worden. Per bestelling kan slechts 1 kadobon worden ingewisseld.
Is er een minimale bestelwaarde voor het inwisselen van de kadobon?
Nee. Bij het inwisselen van een kadobon is er geen minimale bestelwaarde. Het meeste ideale is dat de waarde van de winkelwagen echter minstens de waarde van de kadobon heeft, omdat de restwaarde anders vervalt.
6. Diversen
Kan ik bij jullie ook kleding laten bedrukken?
Ja, meer informatie over bedrukking klik hier.
Wat betekenen de maataanduidingen naast de artikelafbeelding?
Bij veel artikelen uit ons assortiment staat naast de artikelafbeelding vermeld in welke maten dit artikel verkrijgbaar is. Maak je keuze en klik op de button winkelwagen. Rechts onder de keuze uit de verschillende maten staat een link naar de maattabellen.
Hoe weet ik welke maten leverbaar zijn?
Of een artikel leverbaar is of niet zie je in het overzicht van beschikbare maten. De reeds uitverkochte maten zijn lichter en kun je niet kiezen. Bij de nog beschikbare maten zie je binnen hoeveel werkdagen het verzendklaar is.
Kan ik monsterartikelen, zoals paskleding bestellen?
Bestelling van monsters is mogelijk. Je kunt deze artikelen als gewone bestelling bij ons bestellen. Zodra wij deze monsterzending volledig en in originele staat en verpakking retour hebben ontvangen, boeken wij het geld terug op je rekening. Heb je vragen hierover? Wij helpen je graag verder. Je kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer 030-6308950. Je kunt ook een e-mail sturen naar [email protected].
Kun je mij een catalogus toesturen?
Omdat ons assortiment regelmatig bijgewerkt en uitgebreid wordt, presenteren wij onze artikelen uitsluitend via onze webshop. In onze nieuwsbrief lees je minstens één keer per week informatie over nieuwe artikelen, speciale aanbiedingen en koopjes. De nieuwsbrief ontvang je automatisch wanneer je je bij ons hebt aangemeld (ook wanneer je nog niets gekocht hebt).
Hebben jullie speciale verenigingsaanbiedingen?
Met verschillende clubs hebben we al samen een clubcollectie ontwikkeld. Klik hier voor meer info en de mogelijkheden. Ben je op zoek naar kleding voor je team of club, klik dan hier.
Vind ik het assortiment van volleybaldirect.nl alleen op internet?
Nee, behalve via internet kun je een klein deel van de artikelen ook bekijken in onze showroom in Nieuwegein. Wil je langskomen, neem dan eerst contact met ons op, want een groot deel van ons assortiment ligt in ons centrale magazijn in Duitsland. Met onze verkoopstand zijn we ook aanwezig tijdens een aantal volleybalevenementen.
Hoe kan ik mijn opmerkingen / suggesties aan jullie doorgeven?
Wij willen niet alleen teverden klanten, wij willen onze klanten ook inspireren. Heb je opmerkingen of klachten, dan horen we dat natuurlijk graag van je. Dat kan via telefoon of e-mail. Ook positieve reacties zijn natuurlijk welkom.
Hoe kan ik mij voor de nieuwsbrief aanmelden?
Wil je regelmatig over nieuwe artikelen, kortingsacties en andere nieuwtjes worden geïnformeerd? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief. Om je aan te melden klik hier en ontvang het beste nieuws uit de volleybalwereld en een waardebon vam € 5,-.